Zwroty
W ciągu 14 dni od otrzymania towaru masz prawo dokonać zwrotu bez podania przyczyny. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania i musi być kompletny (posiadać wszystkie metki) i oryginalne opakowanie. Do zwracanego towaru prosimy załączyć wypełniony formularz zwrotu (oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość) oraz paragon. Koszt odesłania towaru ponosi klient.
W ciągu 10 dni od odesłania produktu zwrócimy na wskazane w formularzu konto równowartość zakupu.
W przypadku darmowej przesyłki (naliczanej od kwoty 300 zł), jeśli zwracany towar obniży zakup do kwoty poniżej 300 zł, naliczymy koszty przesyłki i o nie potrącimy kwotę zwrotu.
Możliwy jest zwrot przy pomocy paczkomatu:
W tym wypadku prosimy o nadanie paczki za pomocą strony:
adres naszego paczkomatu to Warszawa / Brazylijska 1
nr paczkomatu: WAW157M
e-mail: blogoslawiona.sklep@gmail.com
tel 511 343 110
Po otrzymaniu informacji o dostarczeniu paczki do naszego paczkomatu odbierzemy ją.
Formularz zwrotu:
Wymiana
Wymiana możliwa jest jedynie w ramach jednego produktu i opcji kolorystycznej. W przypadku takiego zamówienia nie ma potrzeby odsyłania paragonu.
Jeśli interesuje Cię wymiana na inny model, poprosimy o odesłanie zamówionego produktu wraz z paragonem. Następnie poprosimy o złożenie zamówienia w sklepie internetowym na nowy produkt (inny model) i wybranie opcji przelewu bankowego. Prosimy o nieprzelewanie środków za nowe zamówienie. Przeksięgujemy wpłatę za produkt zwracany, na nowy. W przypadku nadpłaty zwrócimy środki, w przypadku niedopłaty, poinformujemy o konieczności zrobienia przelewu.
Koszt wymiany to 11,90 zł paczkomatem In-post lub 14,90 kurierem In-post
Adres dla wymian:
Ewangelizujemy – Ramona Figat
ul. Grenadierów 21 lok. 31
04-052 Warszawa
W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny 511 343 110
Wymiany można dokonać za pomocą paczkomatów In-post:
W tym wypadku prosimy o nadanie paczki za pomocą strony:
adres naszego paczkomatu to: Warszawa/ Brazylijska 1
nr paczkomatu: WAW157M
e-mail: blogoslawiona.sklep@gmail.com
tel 511 343 110
Po dostarczeniu paczki do naszego paczkomatu odbierzemy ją, a następnie nadamy przesyłkę z wymienionym produktem do tego samego paczkomatu, z którego przesyłka przyszła lub do innego wskazanego przez Państwo w korespondencji.
Wszystkie zgłoszenia wymian obsługujemy tylko i wyłącznie za pomocą maila: blogoslawiona.sklep@gmail.com
Koszt usługi 11,90 zł
Dane do przelewu: 26 1050 1041 1000 0092 7986 3790
Tytuł przelewu: wymiana; imię i nazwisko
Reklamacja
Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru. Zamawiający zgłasza reklamację drogą elektroniczną na adres blogoslawiona.sklep@gmail.com i przesyła wadliwy towar do Sklepu.
Sklep w ciągu 14 (czternaście) dni roboczych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
W przypadku reklamacji prosimy odesłać towar na adres:
Ewangelizujemy – Ramona Figat
ul. Grenadierów 21 lok. 31
04-052 Warszawa
Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu (paragon lub fakturę).
Jeśli reklamacja zostanie uznana, uszkodzony towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy. Jeśli naprawa, jak i wymiana nie będzie możliwa (ze względu na wyczerpanie się asortymentu) zaproponujemy podobny towar lub zwrócimy równowartość ceny.
Reklamacji nie podlega odzież uszkodzona w wyniku nieprawidłowej konserwacji (opis sposobu prania znajduje się na metkach dołączonych do produktów).